14 Ağustos 2012 Salı

Ordan, Burdan, Surdan :)

Yine kasvetli.bogucu bir Ingiltere gunune baslamis bulunmaktayiz.. Hava eski haline dondu.. Yine hep bulutlu, yagmurlu ve kapali.. Alistik mi acaba falan derken gunesi gorunce aslinda alismadigimi bir kez daha anlamis bulunmaktayim.. Bence ben sicak insaniyim.. Soguk bana gore degil.. Her kis soguktan sikayet eden ben kalkip gunes batmayan ulke olarak adlandirilsa da gunese hasret Ingiltere'ye geldim.. Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.. :)
Yine is yerindeyim, yine durgunluk ve ben yine yazmaya koyuldum.. Yazmak guzel, insani rahatlatiyor.. Insanin dusunduklerini dokebilmesi gibisi var mi yani..
Turkiye'ye donmemize 7 hafta gibi bir zaman varmis.. Gecen aksam oturduk onu saydik :)
Zaman oyle cabuk geciyor ki burada.. Neler yaptin geldiginden beri deseler, ne yaptin falan diye once bir dusunurum herhalde.. Sagligi yerinde olunca insanin geciyor gunleri bir sekilde goz acip kapayana kadar.. Daha yapmayi istedigim pek cok sey var burada.. Ahh ahh ozleyecek miyim acaba bende burayi, Turkiye'ye donunce..
Annemler bu cuma (17 Agustos) sabahi donus yolcusu olacaklar.. Zaman azaldi ve beni yavas yavas huzun kaplamaya basladi.. Annemleri cok ozlemistim, gelmeleri benim icin gercekten cok iyi oldu..
Onlar dondukten sonra Ramazan Bayrami.. Ve ben ilk defa bir bayrami onlardan cok uzakta, onlarsiz gecirecegim.. Acaba nasil olacak? Evet burdakilere gore bayram falan yok ama acaba beni yine de bir huzun kaplar mi bilmiyorum..
Burasi bana gercekten cok fazla sey katti.. Pek cok seyi kendi basina yapmak zorundasin.. Insanlarin sikayetleri varsa onlara sen kendin cevap vermek zorundasin.. Guvenip sirtini yaslayabilecegin bir 'baba evi' yok burada.. Herseyin degerini daha iyi anladim kesinlikle..
Ayy anlatmazsam olmaz.. Yine bizim meshur ev sahibi :) Kesinlikle can sikintisindan bize sariyor :) Dun aksam evde bos bir oda var, ona bakalim bir nasilmis dedik.. Ayy demez olaydik.. Kostur kostur geldi pesimizden.. Ee neymis efenim hirsiz girmis sanmis da bilmem ne de.. Yok uyuyormus, sese uyanmis da falan da filan da.. Ayy tamamen asrin hatasi bir kadin ya.. Bir insan surekli mi sikayet eder, surekli mi mutsuz olur.. Ama gercekten hersey onda yani.. Bide dun bize demez mi 'ee ben orayi yeni temizledim'.. Saka misin teyze sen diyesim geliyor bazen... Sanki temizligi de cok birsey olsa.. Tamam buradaki diger evlerin icinde en iyisi olabilir ama yine de pis :)
Meshur ev sahibimiz de olmasa anlatacak neyimiz olurdu ki acaba :) Konussan bir dert, konusmasan bir dert.. Ben bazen konusmayip dinlemeyi tercih ediyorum.. Cunku her konusmanin ardindan bir sikayette bulunuyor.. Bu sikayetler bizle ilgili olsa da olmasa da bulunuyor hemde.. Sessiz kaldiginda da ee niye sessizsiniz, mutsuzsaniz gidebilirsiniz diyor.. Hey Allam diye icimden sayiyorum ama iste dereyi gecene kadar ayiya dayi demek lazim diye susuyorum ardindan...
Allah'im sen bana sabir ver, Turkiye'ye donene kadar cilgin ev sahimize katlanabilmem icin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder