30 Ağustos 2012 Perşembe

"Love Happens"..

Bazen insan hic tanimadigi birine karsi kendini cok yakin hissedebiliyor ne kadar garip.. Bazen de uzun zamandir sizinle olan insanlara kendinizi cok uzak hissedebiliyorsunuz mesela..
Gecen gun gelen bir Turk musteri ile oyle bir iletisim oldu ki aramizda nasil olduguna dair en ufak bir fikrim dahi yok.. Ama onunla konusmak bana oyle iyi geldi ki anlatamam.. Ne kadar ilginc.. O da bana ayrdimci olmaya calsiti adeta.. Kac seefr bir sorunumun olup olmadigini, is yerinde herseyin yolunda olup olmadigini sordu.. Kendime o kadar yakin hissettim ki onu.. Sanki cok uzun zamandir taniyormusum gibi.. Onunla konusunca kendimi iyi hissettim garip bir sekilde..
Hani derler ya gurbet diye gercekten oyle.. Kimi zaman tek basiniza oluyorsunuz kimi zaman yaninizda birileri oluyor.. Ama hayatin cilvelerini ogreniyorsunuz bu sayede..
Keske ben mesela olaylara duygusal yaklasmasam mesela.. Ne kadar guzel olabilir hersey o zaman..
Dun aksam bir film izleyebildik sonunda burada :) Guzel bir film yakaladik ve basladik izlemeye.. "Love Happens".. Gercekten guzel bir filmdi.. Duygusal olunca film zaten begenme ihtimalim daha da artiyor sanirim :) IMDB puani 5.5 cok yuksek olmasa da ben begendim gercekten filmi.. Sonu mutlu bitti, bizi sasirtmadan..
Dun aksam ayni zamanda host'umuz gelip haftaya sali gunu evde fish&chips yemeyi teklif etti.. Sanirim artik bize sarmaktan vazgecti yada oyle gibi yapiyor :) Aramiz iyi gibi su aralar garip bir sekilde.. Cok sukur Allah'im..
Yine bu postta da konudan konuya atladim :) Nasil oluyor bilmiyorum ama her seferinde basarabiliyorum sanirim bunu.. Tebrikler bana gelsin o halde.. :)

29 Ağustos 2012 Çarşamba

P.S. Derken Konu Nereye Geldi :)

Gece ruyamda onu gormem cok ilgincti gercekten, hemde belki de olmasini istedigim gibi gormem.. Bugun onu gormem de uzerine iyi oldu gercekten..
Bugun Turkiyeden pek cok arkadasimla konustum ve onlarla konusunca bir kez daha anladim ki ozlem duygusu hakim olmaya baslamis bende..
Gelelim P.S. konusuna :) Sanki filmden bahsedecekmisim gibi oldu boyle bir kisaltma yapinca da :) Ne desem bilemedim birden konuya giris yapayim dedim ama.. Neyse belki de konuyu anlatmama daha zaman vardir bilemiyorum diyerek bu konyuu burda birakmaya karar veriyorum..
Ne olacak benim bu kararsizligim biri bana aciliyetinden bu konuda yardimci olabilir mi lutfeeennn.. Bir yanim birini soylerken diger yanimi digerini soylemesi ne zaman bitecek.. Icimdeki ses ne zaman ikiye ayrilmayi birakacak.. Ben aslinda kararsiz bir insan degildim ama kararsiz oldum ve bu durum beni bitiyor resmen! Ne yani bir o bir bu derken ikiye bolunuyorum resmen :) Belki de aklim hep digerinde kalacak oyuzden de boyle oluyor olabilir bilemiyorum ki.. Dusundugum seyi yapacak olursam sonunda ne olur diye dusunmekten yoruldum aslinda.. Aslinda ben herseyin sonunu dusunmek istemiyorum belki de artik ama yapim boyle ve dusunuyorum ne yazik ki.. Sanki dunyayi ben kurtaracagim.. Bir biraksam kendimi belki de, baslasam kendimi rahat birakmaya diledigim gibi olacak hersey kim bilir ki?  Allah'im lutfenn duy beni!!

17 Ağustos 2012 Cuma

Keske..

Bugun sabah annem ve kardesimi Turkiye'ye ugurladim.. Su an icim buruk ve yazmaya basladim.. Iki haftaligina gelmislerdi ama ben kisa sure de olsa alismistim onlara.. Burda benimle olmalari benim icin mutluluk kaynagiydi.. Her ne kadar ayni evde yasiyor olmasak da benim icin gercekten onlarin buraya gelmis olmasi cok iyi oldu.. Geldiler, tatilleri bitti ve geri donduler.. Ister istemez insanda onlari ugurladiktan sonra bir yalnizlik hissi olusuyor.. Ben de mi gitsem acaba diye dusundum bir ara :) Edi ile budu kaldik yine burada..
Soyle bir geriye bakip dusunuyorum da o kadar cok yasadik ki buraya geldik geleli... Ne zaman yasandi hepsi, hangi ara bu kadar ani biriktirdik bilmiyorum...
Turkiye'ye donunce anlatacak bir dolu seyim var artik benimde..
Bu arada dun A. ile konustum.. Onunla konusmak evet mutlu ediyor beni, ozledigimi anliyorum ama ardindan beni tekrar uzer mi diye korkmadan da edemiyorum.. Allah'im ne olacak benim boyle sonum :) Onunla konusurken geri donsem Turkiye'ye diye dusunmeden edemiyorum ama sonrasinda da bile bile lades demek istemedigimi fark ediyorum..
Hayat artik benim istedigim yonde akmaya baslasa keske..

16 Ağustos 2012 Perşembe

Olmasalardi keske...

Bugun bir huzun var uzerimde.. Aslinda bu huzun dun basladi.. Annem ve kardesim yarin Turkiye'ye donecekler.. Ve ben sanirim bu yuzden duygusala baglamis bulunmaktayim.. Onlari cok ozlemistim, gelmeleri gercekten cok iyi oldu benim icin ama simdi gidecek olmalari tekrar bir huzunlendirdi beni.. Aslinda gitmeseler, kalsalar benimle ben donene kadar ...
Duygusal modumda oldugum icin adeta bugun dokunsalar aglayacagim.. Bazen bazi seyler de yolunda gitmez ya hani.. Bide su siralar benim icin genel olarak oyle.. Ozlemler, hasretler, tukenmislikler hep benimle sanki.. Adeta birakmiyorlar pesimi..
Unutamadiklarim, vazgecemediklerim de benimle birlikte buradalar.. Aslinda onlari gerimde birakmayi gercekten cok istemistim ama basaramadim.. Insan aklindakileri istesede sadece kisa bir sure icin birakabiliyor, dusunmekten vazgecebiliyor daha sonra yine beraberinde oldugunun farkina varinca insanin ici burkuluyor..
Ev sahibimiz de tum yasadigim zorluklara tuz biber ekliyor adeta.. Cok enterasan bir kadin.. Her seyden, her zaman sikayet edebilme potansiyeli var.. Cok merak ediyorum bu yolculugun sonunda neler olacak...

14 Ağustos 2012 Salı

Ordan, Burdan, Surdan :)

Yine kasvetli.bogucu bir Ingiltere gunune baslamis bulunmaktayiz.. Hava eski haline dondu.. Yine hep bulutlu, yagmurlu ve kapali.. Alistik mi acaba falan derken gunesi gorunce aslinda alismadigimi bir kez daha anlamis bulunmaktayim.. Bence ben sicak insaniyim.. Soguk bana gore degil.. Her kis soguktan sikayet eden ben kalkip gunes batmayan ulke olarak adlandirilsa da gunese hasret Ingiltere'ye geldim.. Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.. :)
Yine is yerindeyim, yine durgunluk ve ben yine yazmaya koyuldum.. Yazmak guzel, insani rahatlatiyor.. Insanin dusunduklerini dokebilmesi gibisi var mi yani..
Turkiye'ye donmemize 7 hafta gibi bir zaman varmis.. Gecen aksam oturduk onu saydik :)
Zaman oyle cabuk geciyor ki burada.. Neler yaptin geldiginden beri deseler, ne yaptin falan diye once bir dusunurum herhalde.. Sagligi yerinde olunca insanin geciyor gunleri bir sekilde goz acip kapayana kadar.. Daha yapmayi istedigim pek cok sey var burada.. Ahh ahh ozleyecek miyim acaba bende burayi, Turkiye'ye donunce..
Annemler bu cuma (17 Agustos) sabahi donus yolcusu olacaklar.. Zaman azaldi ve beni yavas yavas huzun kaplamaya basladi.. Annemleri cok ozlemistim, gelmeleri benim icin gercekten cok iyi oldu..
Onlar dondukten sonra Ramazan Bayrami.. Ve ben ilk defa bir bayrami onlardan cok uzakta, onlarsiz gecirecegim.. Acaba nasil olacak? Evet burdakilere gore bayram falan yok ama acaba beni yine de bir huzun kaplar mi bilmiyorum..
Burasi bana gercekten cok fazla sey katti.. Pek cok seyi kendi basina yapmak zorundasin.. Insanlarin sikayetleri varsa onlara sen kendin cevap vermek zorundasin.. Guvenip sirtini yaslayabilecegin bir 'baba evi' yok burada.. Herseyin degerini daha iyi anladim kesinlikle..
Ayy anlatmazsam olmaz.. Yine bizim meshur ev sahibi :) Kesinlikle can sikintisindan bize sariyor :) Dun aksam evde bos bir oda var, ona bakalim bir nasilmis dedik.. Ayy demez olaydik.. Kostur kostur geldi pesimizden.. Ee neymis efenim hirsiz girmis sanmis da bilmem ne de.. Yok uyuyormus, sese uyanmis da falan da filan da.. Ayy tamamen asrin hatasi bir kadin ya.. Bir insan surekli mi sikayet eder, surekli mi mutsuz olur.. Ama gercekten hersey onda yani.. Bide dun bize demez mi 'ee ben orayi yeni temizledim'.. Saka misin teyze sen diyesim geliyor bazen... Sanki temizligi de cok birsey olsa.. Tamam buradaki diger evlerin icinde en iyisi olabilir ama yine de pis :)
Meshur ev sahibimiz de olmasa anlatacak neyimiz olurdu ki acaba :) Konussan bir dert, konusmasan bir dert.. Ben bazen konusmayip dinlemeyi tercih ediyorum.. Cunku her konusmanin ardindan bir sikayette bulunuyor.. Bu sikayetler bizle ilgili olsa da olmasa da bulunuyor hemde.. Sessiz kaldiginda da ee niye sessizsiniz, mutsuzsaniz gidebilirsiniz diyor.. Hey Allam diye icimden sayiyorum ama iste dereyi gecene kadar ayiya dayi demek lazim diye susuyorum ardindan...
Allah'im sen bana sabir ver, Turkiye'ye donene kadar cilgin ev sahimize katlanabilmem icin..

10 Ağustos 2012 Cuma

Kisa kisa olanlar...

Hava yine gunesli, insanin icini acan cinsten.. Bende yine yazma istegi ve nasil baslasam falan derken kendimi blogu acmis ve yazmaya baslamis bir sekilde bulmus durumdayim..
Yazacak pek cok sey var aslinda.. Icimden gelen, yazmak istedigim, yazdiktan sonra bak bunlari senin icin yazdim aslinda diye okutmak istediklerim var.. Her ne kadar su an onlardan cok uzakta olsam da, Turkiyeye donunce yapmak istediklerim var...
Gecen hafta cumartesi gunu 4 Agustosta annem ve kardesim geldi Bournemouth'a.. Cok ozlemisim herkesi bir kez daha fark ettim onlari gorunce..
Ayrica gecen hafta cumdan beri hastayim ve hala bir turlu iyilesemedim.. Sesim berbat, surekli oksuruyorum vs vs.. Buraya geldim geleli resmen hastalik pesimi birakmadi.. Nasil oluyor anlamiyorum ama bir hastalik biterken bir bakiyorum bir baskasi baslamak uzere.. Genelde herkes buranin dengesiz havasindan dolayi oyle oldugunu oldugunu soyluyor. Bilmiyorum acikca dogruluk payi ne kadar :)
Dun is yerinden izin aldim.. Hem dinlenmek icin hemde annemler geldiginden beri haftaici onlarla birlikte zaman geciremedim onun icin.. Trenle Southampton'a gittik dun..
Ondan once gecen pazar Poole'a gittik. Guzel, sirin bir yer.. Begendim ben.. Kucuk ve sevimli.. Hava cok muhtesem degildi ve ben hastaydim.. Oyle oldugu halde zevk aldim.. Annemler de begendi Poole'u..
Gelelim dune.. Dun dedigim gibi Southampton'a gittik.. Poole ve Southampton genelde burada yasayanlarin alisveris icin tercih ettikleri yerler.. Poole, Bournemouth'a asagi yukari 20 dakika uzaklikta.. Southampton da yaklasik yarim saat uzaklikta..
Turkiye'de henuz IKEA'ya gitmek nasip olmamisti.. Ama Ingiltere de gitmek varmis kaderde, dun gittik :) Ve gercekten cok guzel urunler var.. Annem ayni urunlerin Turkiye'de de oldugunu soyledi.. Turkiye'ye donunce ilk yapacaklarim arasinda IKEA'ya gitmek de var artik :)
Yarin da Londra yolcusuyuz :) Londra'nin 2012 olimpiyatlari nedeniyle cok kalabalik oldugu soyleniyor ama bir gidip bakacagiz bizde :)
Umarim yarin da hava bugun ki gibi olur ve Londra gezimiz de guzel gecer.. Londra'ya Indigo Travel adli bir turla gidecegiz.. Daha once bu turla Bath-Salisbury-Stonehage gezisine gitmistik ve memnun kalmistik.. Oyuzden yeniden bu turu sectik gitmek icin..
Londra'yi bilmedigimiz icin bu turla gitmemiz bizim icin iyi olacak sanirim :) Hem de Madame Tussauds'a da gitme sansimiz olacak bu turla.. Sabirsizlikla yarini bekliyorum :)